Week doormidden…

Gepubliceerd 10 oktober 2007 door Sannie

Woensdag alweer, 10-10. Volgens Danny een mooie dag om papa te worden. Ik wacht het maar af, heb mijn tas al klaar staan ! Zou op zich wel goed uitkomen vandaag, Marco werkt vanmiddag thuis dus is de opvang van de kids geregeld. Maar anders lukt dat ook wel. heb mijn moeder en Silvia in de buurt dus dat komt wel goed. Maar ja, we wachten rustig af. En duimen dat het niet de 18e komt natuurlijk. Dan ben ik er niet bij want dan wordt Kaylinn alweer 1 jaar !!

Zat gisteren eens terug te bladeren in het dagboek wat ik voor haar bijhoud. Poeh, een jaar geleden stonden we er heel anders voor. Weten jullie waarschijnlijk ook nog wel, twee weken ziekenhuis in en uit, met weexc3xabn het ziekenhuis in en een paar uur later gewoon weer buiten met een lege maxicosi…… Maar het is het allemaal zeker waard geweest ! We hebben nu een hele mooie meid die nu ineens echt geen baby meer is. ’s Ochtends ontbijten we nu met zijn allen aan de tafel en mevrouw heeft als eerste zelf haar broodje op. Kan Yannick nog wat van leren…

Vanochtend heeft ze voor het eerst een beker melk bij haar brood gekregen. Morgen en overmorgen voed ik haar dan weer en zo bouwen we de borstvoeding langzaam af. Voelt toch wel heel dubbel. Aan de ene kant ben ik blij dat het binnenkort over is maar aan de andere kant…. Blijft toch iets heel moois borstvoeding. Ben dan ook blij dat ik het jaar heb mogen volmaken ondanks alle ellende in het begin. Maar zal ook blij zijn als die voedingsbh richting prullenbak gaat. hihihihihi

Pingeend

Verder weinig te vertellen, vanmiddag komt mijn post weer binnen. Zal dus weer even rustig zijn op mijn log. Vrijdagavond gaan Marco en ik lekker uit eten. We hadden van Danny en Diane een kadobon gehad als dank voor de hulp en vrijgezellenfeestje en zo bij hun huwelijk. Dus zussie, wat je ook doet, pas bellen als ik mijn schnitzel op heb hoor !!!! (Anders kost het je een nieuwe bon hihihi)

Tot slot wil ik Koba (ook bekend als Melody ) nog even veel sterkte maar vooral veel plezier wensen. Vrijdag zal zij de sleutels van haar nieuwe huis gaan krijgen en van het weekend gaat ze dan ook verhuizen. Hoop dat deze nieuwe start je een hoop moois mag brengen !!

5 reacties op “Week doormidden…

  • tja, Danny vond 10-10 idd mooi, ik ook wel hoor, maar gok nog steeds op 21 -10 dat heb ik vanaf het begin gezegd. En dan kunnen jullie temniste lekker rustig eten vanavond hihi. He, wat gaat het snel met Kaylinn he, leuk hoor, ons ukkie krijgt al echt een groot nichtje!!

  • wat gaat het toch hard hxc3xa9 zo’n jaar, al is en blijft oktober een maand met twee gezichten een blije en een verdrietige, was vorig jaar en nu begint het weer bij diane een blij en bij kees een vedrietige maar we blijven hopen

  • Ja, wat gaat zo’n jaar hard dan hxc3xa8! Kleine meisjes worden (snel) groot! En ik weet wat je bedoelt met die bv hoor, fijn om het af te bouwen na een lange tijd, maar je sluit er ook weer een periode mee af!!
    Fijn weekend nog!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

