Hoop nieuwe dingen !!

Gepubliceerd 8 oktober 2007 door Sannie

Had gisteren een leuke dag. Heb een hoop nieuwe dingen gedaan ! Om te beginnen krijg ik nu ’s ochtends ook een broodje. Ik drink dan daarna nog bij mama. Maar dat gaat mama nu ook afbouwen. En ik eet mijn broodje helemaal alleen, goed van mij hxc3xa8 ! De tafel eet ook een beetje mee en mijn kleren maar ja, dat maakt mama wel weer schoon.  Heb ook heerlijk gespeeld gisteren. Mama had een doos vol speelgoed gehaald, was nog van Yannick geweest. Die rammelaars had ik echt wel gezien, dit is veel leuker ! Er zat ook een soort tv bij van Nijntje. Die vond ik wel heel mooi. Zat er de hele tijd mee op mijn schoot. Hij lag even op de bank en daar wou ik dus naar toe. Toen probeerde ik mezelf omhoog te trekken. Ging niet helemaal alleen maar met een beetje hulp van papa stond ik daar toch aan de bank ! En hij hoefde me niet vast te houden hoor, op mijn blote voetjes stond ik best stevig.

En gisteren heb ik papa, mama en Yannick ook blij gemaakt. Al een tijdje zijn ze druk om me iets te leren. Vond het wel grappig hoor, zaten ze maar met de armen in de lucht. Maar gisteren had ik zoiets van laat ik toch maar eens meedoen. Ben tenslotte nu echt bijna jarig …..

4 reacties op “Hoop nieuwe dingen !!

  • Wauwa wat een grote meid en wat goed van Yannick en papa dat ze jou dat alvast geleerd hebben! Is toch wel een heel leuk gezicht als je straks jarig bent: hieperdepiep …..HOERA!!!

  • goed van je kaylinn want over 10 dagen moet je ook doen op je verjaadag en zelf brood eten dat gaat ook al lees ik, je word nu echt een grote meid

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

