Herfst…

Gepubliceerd 8 oktober 2007 door Sannie

Vorige week in het bos had ik al heel wat blaadjes en zo verzameld. En vrijdag bij Slot Zeist had ik ook mijn tas weer vol kastanjes. Tijd om er wat mee te doen dus. Ik heb een heel mooi herfstmandje gemaakt. En ik vond het zo leuk dat ik ook de twee bakken die mama zelf wou maken heb gevuld ! Dus er staan nu drie mooie creaties van mij hier in huis. Gezellig hoor ! Mama heeft nog een schaal zelf gedaan, dat mocht dan wel van mij. Zal hier de foto’s laten zien.

7 reacties op “Herfst…

  • Onder het mom van xe2x80x98beter een plakbericht uit een goed hart dan geen berichtxe2x80x99 een plakker van mij. De verhuizing vergt meer energie dan voorradig maar ik wil me toch even bij je melden om je een fijne week toe te wensen!!!

    Knufffkussss
    Melody

  • Leuk zeg lekker creatief!

    Ja de herfstweer is echt in aantocht nu hoor bbrrrr
    Maar ook wel weer gezellig natuurlijk

    Zeg hou je eens op met die lieve complimentjes…ik ga er helemaal van blozen

    Ff snel bij je zussie kijken…ben er gewoon zenuwachtig van…lang kan t niet meer duren!

    Knuf

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

