Dagje uit !!

Gepubliceerd 5 oktober 2007 door Sannie

Vandaag bracht mama mij naar school. Maar ze ging niet naar huis ! Eerst was er de viering. We deden een heel leuk liedje, het ging hartstikke goed. En daarna ging ik terug naar de klas. We trokken allemaal onze jassen aan en pakte de tas en daar gingen we ! Er waren een hoop ouders die ons gingen rijden naar Slot Zeist. Wij vonden het allemaal wel heel spannend, we gingen naar een kasteel !! In onze auto mocht Noah en Pien meerijden. Pien is mijn vriendin en ik ben haar grote vriend. Op school zit ze steeds naast me en op het schoolplein lopen we vaak hand in hand. En ook vanochtend zijn we steeds samen geweest. Bij Slot Zeist kregen we een envelop met daarop foto’s van bepaalde voorwerpen. En die moesten wij dan gaan zoeken in de tuinen. We hebben ze allemaal gevonden. Maar we vonden nog veel meer… Mijn hele tas zat vol kastanjes, beukenootjes, bladeren, takjes en noem maar op. Kan ik met mama zondag mooi een herfststukje maken ! Mama heeft ook wat foto’s genomen. Zij vond deze het mooiste. Kunnen jullie Pien ook gelijk zien. Mooie krullen heeft ze hxc3xa8 !!

6 reacties op “Dagje uit !!

  • Hebben jullie al op mijn kanjer gestemd? Dat kan via de stem button op mijn log.
    Heb je meer dan 1 email adres dan kan je ze allemaal gebruiken,maar gebruik hetzelfde email adres maar 1x aub, anders liggen we uit de race. Ik heb echt nog mega veel stemmen nodig dus stuur het aub naar iedereen die je kent.
    Bedankt en een fijne dag.
    Liefs Astrid en Mellis

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

