Papier hier !!!

Gepubliceerd 3 oktober 2007 door Sannie

Mama had gisteren het oud papier alvast in een tas bij de deur gezet. Konden we het naar de container brengen. Ze was alleen ff vergeten dat ik nu al buikschuivend overal kom. Toen ik dus de tas zag….. Je begrijpt het al, pret voor 10 !

10 reacties op “Papier hier !!!

  • Wat schattig om te zien en te horen hoe ze het naar haar zin heeft!! En wat herkenbaar; toen wij hier nog een kruipend jongetje hadden, had zijn papa dat ook een keer gedaan en geen rekening er ook meegehouden dat Christian inmiddels kon kruipen…
    Werkelijk overal lag het en wie kon het weer opruimen….juist, moeders, haha!!!!

  • LIEFF!!!!!

    Ja haha heel enorm vervelend als je genoodzaakt moet shoppen haha

    Ik ga nu voor een heel andere look ook hoor, geen niets verhullende truitjes tot boven de knie meer….gewoon strak en kort…mn buik mag nog wel een beetje terug in een vorm trekken een van zzzzeeeeerrrr lang geleden dan wel haha…maar eh die schroom heb ik allang overwonnen ik voel me zo veel lekkerder al!

    Voor zussie is het nog maar ff he! En dan eindelijk het langverwachtte neefje/ nichtje !
    SPANNEND!!!

    Groetjes
    Cynthia

  • Haha ja maar dat is toch gewoon ook helemaal geweldig, zo’n berg papier!! Ze vermaakt zich er in ieder geval prima mee! Hihi geef ze een stapel krantjes en ze hebben geen speelgoed meer nodig! 😉

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

