Zijn we weer

Gepubliceerd 2 oktober 2007 door Sannie

Nog even gauw een logje voordat ik zo naar de tandarts moet, twee gaatjes vullen…. Het dagje school gisteren was geslaagd. Leuk om te zien hoe het er nu op zo’n dag aan toe gaat. En Yannick vond het ook wel heel leuk om mama in de klas te hebben ! Verder weinig nieuws aan deze kant. Morgenavond Tupperware party bij mijn oud tupper collega Barbara. Daar komt Sonja medeweblogger en oud collega weer het xc3xa9xc3xa9n en ander laten zien. Heb eigenlijk niets nodig maar ja, wie weet zijn er nog leuke nieuwe dingen. En het is een speciale week, een gedeelte van de opbrengst gaat naar de Cliniclowns dus een goede reden om toch wat te kopen ! En ik heb zondag gehoord dat mijn buurvrouw Angelique ook gaat beginnen als Tupper Demo dus dan blijf ik helemaal op de hoogte ! Wil je dus wat bestellen of een party geven hier in de buurt moet je me even mailen breng ik je met haar in contact. Ga er nu zo vandoor anders ben ik te laat en ik heb er zo’n zin in….. Tot slot nog een leuke foto van de kids. Zaterdagmiddag, beetje dollen en dan krijg je dit…. met dank aan de Winterefteling van afgelopen jaar….

6 reacties op “Zijn we weer

  • Nog steeds een plakker van mij,maar ik kan even niet anders,maar op deze manier is het voor mij te doe nom bij jullie te blijven komen.
    Allemaal een fijne dag, liefs,

  • Hahaha stelletje mutsen!! Geweldig!! Leuk is dat he, ziet er in ieder geval supergezellig uit zo samen!

    Geloof graag dat Yannick het geweldig vond om mama eens in de klas te hebben…is toch wel ff heel bijzonder!

    Hoe was het bij de tandarts? Hihi heb daar ook altijd zoveel zin in…NOT!! Haha!

    xxx

  • De Tup was weer leuk!! Bedankt voor je vrachtje mensen (en bestellingen!). Nog errug mistig geweest onderweg? Leuke foto’s van de kids. Die van het oud papier is ook goed. haha. Tot gauw, groetjes, Bar

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

