Spelen

Gepubliceerd 2 oktober 2007 door Sannie

Gister was het dan zover. Er kwam een vriendje van school spelen ! Ik had al wel eens gehoord dat er kindjes bij elkaar gingen spelen en dat leek me ook wel leuk. Ik had twee keer een kindje gevraagd maar die konden toen niet. Maar gisteren wou Thijs bij mij spelen en dat wou ik ook wel ! We hebben eerst wat gedronken en gegeten en zijn toen naar mijn kamer gegaan. We hebben met de lego gespeeld en hebben toen Dora gekeken op mijn tv. En we hebben goed meegedaan, mama kon ons beneden horen ! Hier een foto van Thijs en mij voor de tv.

4 reacties op “Spelen

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

