Weekend !!

Gepubliceerd 29 september 2007 door Sannie

Eindelijk weer weekend. Al is het wel een korte, Marco is vandaag voor zijn werk weg. Heel vervelend hoor, lunchen en karten enzo .. Dus we hebben alleen de zondag met zijn vier. Als het weer een beetje meewerkt gaan we het bos eens opzoeken, krijg je wel zin in met dit weer !

Yannick is weer opgeknapt, was gisteren al weer zowat de oude. Heb hem nog wel een dagje thuisgehouden. Voor dat halve dagje school kon hij maar beter goed uitzieken. Maandag mag hij weer en dan ga ik een dagje mee. Ben heel benieuwd hoe dat gaat, jullie lezen het wel weer.

Gisteren is mijn moeder geweest. Rond 11.30 ben ik toen gaan lopen met de laatste post. Was om 16.15 weer terug met een paar moeie voeten…(Bedankt nog voor het oppassen ma !! ) Maar veel tijd om bij te komen had ik niet want het was weer tijd voor de kledingbeurs. Was alleen wel de laatste keer voor mij, heb het er wel een beetje gezien. Maar wel weer wat verkocht en voor Yannick leuke vesten/truien en broek gekocht. 

Wendy heeft deze week ook met post gelopen maar is voor haar niet voor herhaling vatbaar. Hebben we dus weer hetzelfde probleem, te veel post voor Sannie alleen ! Komende week zullen het er weer zo’n 650 zijn…. Waren er nu 987 dus is wel iets minder. We moeten dus druk op zoek naar een bezorger ! Vanuit het bedrijf zoeken ze ook maar mocht je iemand weten in Vleuten e.o. die graag wat wil bijverdienen laat het me dan weten !!

Fijn weekend allemaal !!

13 reacties op “Weekend !!

  • Ik zou het best willen doen, maar helaas woon ik niet bij jou in de buurt, jammer!!
    Fijn dat het weer de goede kant op gaat met Yannick en spannend zo’n dagje samen naar school! Dat weer….ben de regen nu wel een beetje zat hoor, maar het schijnt beter te worden!!
    Fijn weekend!!

  • Mellis heeft meegedaan aan de wedstrijd van Pedigree om mee te dingen naar een plekje in een tv reclame. Op mijn log vindt je details over het stemmen. Je doet toch zeker wel mee? Alvast bedankt daarvoor namens Mellis.

    Liefs Astrid

  • poehee dat is heel wat post! Sterkte ermee en hoop dat je snel iemand vindt. Hoe was het daagje meedraaien op school…hier nog 28 dagen en Sven mag ook! Ik vind het reuze spannend! Tessa

  • Jeetje is heel wat post, ik heb ook een tijdje de post rond gebracht (netwerk vsp)maar dat was nooit zoveel daarom ben ik ermee gestopt, het was de moeite niet (soms 16 adressen!!)
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

