Ziek….

Gepubliceerd 26 september 2007 door Sannie

Vanochtend toen ik wakker werd was het gelijk fout. Ik moest kuchelen en een klein beetje slijm spugen. Papa en mama dachten dat het kwam omdat ik zo moest hoesten toen ik wakker werd. Maar ik ging maar niet naar school.  Heb even lekker bij mama in bed tv gekeken. En eigenlijk ging het toen al weer goed. Schoolziek dacht mama nog. Ik wou zelfs in een tent spelen en die heeft mama nog voor me gemaakt, had er zelfs mijn lunch mee naar toe genomen kijk maar :

Maar toen ik daar wou gaan eten ging het toch niet zo goed. Ik wou bij mama op de bank en op schoot zitten, had al wel wat gedronken maar wou niets meer eten. En toen kwam alles er weer uit. Over mezelf en mama en de bank en de vloer….. Lig nu lekker in pyjama op de bank, heb net zelfs even mijn ogen dichtgedaan. (maar ik sliep niet hoor !!!). Heb net wat biscuits op en wat water en nu gaat het. Wou morgen al weer naar school maar mama zegt dat ik dan wel wat beter moet zijn. Afwachten dus maar !

9 reacties op “Ziek….

  • He toch…da’s allemaal niet zo leuk wat ik hier lees! Getsie…ziek zijn is xc3xa9cht helemaal niet leuk! Lekker een pyjama-dagje houden dan hoor…en vooral snel weer beter worden!

    Heel veel beterschap!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

