Het was weer zo ver…

Gepubliceerd 26 september 2007 door Sannie

Gistermiddag was het weer zo ver. Ik moest weer naar het consultatiebureau. Ik was nu 74 cm en weeg 9200 gram. Dat was allemaal wel goed maar toen begon het, ik kreeg twee prikken ! De eerste vond ik nog prima maar bij de tweede kwamen mijn tranen… Duurde niet lang maar ik vond het echt even niet leuk. Heb er verder gisteren niet echt veel last van gehad maar heb wel vannacht liggen spoken. Mama heeft me vannacht om 2.30 zelfs gevoed maar ook dat hielp niet. Toen mocht ik lekker bij haar in bed liggen en ben ik toch nog in slaap gevallen. Nu vandaag gaat het wel, ben beetje moe maar verder niets aan de hand. Heb zelfs mijn melk vanmiddag bijna opgedronken ! Ja, sinds vrijdag krijg ik ’s middags bij mijn broodje echte melk ! Schijnt van een koe of zo te komen. Mama geeft mij nu alleen nog ’s ochtends borstvoeding en als ik ’s middags een beker melk leegdrink gaat ze dat ook afbouwen. Krijg ik ook ’s ochtends een broodje. Ook ga ik binnenkort ’s avonds gewoon met de rest mee eten. We maken de potjes nog op en dan mag ik met de rest van de familie mee doen ! Ik ben tenslotte ook al bijna 1 jaar……

7 reacties op “Het was weer zo ver…

  • wat wordt je alweer een grote meid! zo klein je was toen je net geboren was zo groot wordt je nu alweer! spannend hoor straks met de rest mee eten! veel nieuwe dingen proeven!

  • wat gaat het toch snel zeg nog even en danga je lopen en ik hoop ook niet dat je op je verjaardag een nichtje of neefje krijg, die moet er voor of daarna maar komen

  • Ja, nog eventjes en dan vier jij je eerste verjaardag al hee! Wat gaat het toch onwijs snel allemaal! Balen zeg, die prikjes, xc3xa9cht niet leuk! Gelukkig ben je er maar weer lekker vanaf dan he Kaylinn…maarre vannacht wel weer lekker slapen hoor!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

