Herfst…

Gepubliceerd 24 september 2007 door Sannie

Het is nu echt herfst hoor, somber en regen hier. Terwijl het gisteren nog zo lekker was. Hebben hier de BBQ nog aangestoken. De laatste keer dit jaar denk ik…

Ik heb al weer aardig wat post weggelopen. Vanavond nog en dan misschien morgen nog het laatste restje. Minder alleen dat het regent, maar ja, smelt er niet van dat scheelt. Ook komende week wordt er weer een hoop post bezorgd. Maar ik ga het niet meer alleen lopen ! Wendy wil ook graag gaan lopen en ik ga nu dus de partij die hier komt verdelen. Is makkelijker voor het bedrijf als ik het hier doen en dat Wendy het bij mij haalt. Dus dat gaan we doen. Wendy neemt in ieder geval xc3xa9xc3xa9n wijk van me over, misschien nog wat meer, ligt een beetje aan de aantallen post die ze hier brengen.

Verder ben ik ook druk met andere dingen. Volgende week maandag ga ik een dagje met Yannick mee naar school. Ouders mogen een dagje meedraaien om zo eens te kijken wat de kids zoal doen. Dat leek me ook wel leuk dus heb ik een afspraak gemaakt. Ga op school waarschijnlijk ook in de oudercommisie. Ze zochten nog mensen en ik wil er wel wat meer van weten. Wordt binnenkort voor een vergadering uitgenodigd en dan zullen we wel eens kijken.

Ook ben ik gevraagd voor de Wijkkrant. Ze zochten nog redactieleden, liefst uit de Hoven. Exc3xa9n van de redactieleden ken ik via via, en zij wist dat ik in de Hoven woondde. Heb in oktober de eerste vergadering, ben benieuwd. De Wijkkrant komt vier keer per jaaruit en er moeten stukjes voor geschreven worden en je kijkt mekaars werk na. Ach ja, verveel me toch dus waarom niet ??

Begin dus hier in Vleuten al aardig te settelen. We zitten hier ook al weer een half jaar, het gaat snel. Heb Nieuwegein nog echt niet gemist, goed teken !!

Tot slot nog een leuk plaatje, zag het in het museum hangen, vond het wel een mooi stel !!

Process photos from digital cameras

9 reacties op “Herfst…

  • Ja, dat weer…ook hier van het weekend nog even de BBQ aangestoken, was denk ik idd de laatste keer dit jaar!
    En wat een bezig bijtje! Ach, je hebt weer wat om handen en je verdient er centjes mee!
    Leuk stel zeg, in het museum!

  • Plannen genoeg dus voor de komende tijd! Jeetje zeg, je bent echt genoeg van plan! Tja en dat weer…echt herfst nu he? Al is het hier vandaag heerlijk droog en schijnt het zonnetje…fris is het wel! Haha! Zal inderdaad de laatste bbq geweest zijn dit jaar!

    xxx

  • Geweldig he dat museum, kom er ook wel eens! lol!

    Met deze award wil ik jou bedanken voor je niet aflatende steun.
    Ook dank ik je voor je begrip als ik weer eens ontplof(te) door welke oorzaak ook!
    Een award om even extra te benadrukken dat jij in mijn hart een speciaal kamertje bewoont en dat ik blij ben met jou als medebewoner!

    Knufffkussss
    Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

