Meesters en Juffen Dag !!

Gepubliceerd 21 september 2007 door Sannie

Vandaag is het groot feest bij ons op school. Het is namelijk Meesters en Juffen Dag !!! Dan vieren we de verjaardagen van alle juffen en meesters en mogen we verkleed naar school. Ik ben vanochtend als ridder gegaan. En ik had natuurlijk een kado bij me ! Ik had een heel mooi lampje beschilderd voor Juf Merle. En het was zo leuk, de deur ging vanochtend open en alle meesters en juffen kwam verkleed naar buiten. Het thema was sprookjes dus een hoop prinsen en prinsessen !! We hebben met zijn allen verjaardagsliedjes gezongen en toen gingen we naar de klassen. Daar mocht iedereen zijn kado geven en toen moesten de mama’s en papa’s weg. En wij zijn nu lekker aan het feesten, lekker spelletjes spelen en lekkere dingen eten. Hier nog een foto van mij met mijn juf . Hij is helaas een beetje bewogen maar we staan er wel leuk op !

17 reacties op “Meesters en Juffen Dag !!

  • He San,

    Gefeliciteerd met je ti van de week!
    Ook heeel erg bedankt voor alle lieve berichtjes die je hebt achter gelaten terwijl ik er ffies niet was.

    Fijne vrijdag,
    Liefs Astrid

  • Hallo Sandra,
    leuk om via de tip van de week ook eens bij jou terecht te komen. Het ziet er leuk uit maar zou helemaal gek worden van zulke stapels post die je moet bezorgen, gaat dat via particulieren? (misschien wat voor mijn oudste dochter)
    Groetjes,
    Loes

  • Wauw!! Dat is nog eens superleuk! Je juf als prinses! En wat zag jij er stoer uit als ridder Yannick!! Geloof meteen dat het een superleuke dag was! Was de juf blij met je kadootje??

    Fijn weekend!!

    xxx

  • stoer hoor Yannick! Ik mis alleen het witte paard nog!! (hihi, ridder op het witte paard, uhm,moet eigenlijk prins zijn he, nouja, maakt niet uit. Je bent en blijft mijn kanjer hoor!)

  • Hoi.Als twingo fan jaren lang ben nu een weblog fan.Het is maar dat je dat weet.Ik lees meer weblog dat ik maak, want me hobbie is leuke ding zoek op de site en e-mailen van alle soorten grappen die op site en toe gestuurt krijgt.Oke Ook jouw web site draag daar aan bij..erg leuk al dat wat beweegt.Met Vriendelijken groeten Elvis…..

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

