Ikea eruit, post erin…

Gepubliceerd 19 september 2007 door Sannie

Gisteravond de laatste Ikea’s in de bussen gegooid. Dacht het de rest van de week lekker rustig aan te doen. Alleen gewone post, is nooit zoveel. Wou morgen even naar de Ikea ( ja, krijg er geen genoeg van) en vrijdag bij Silvia op de koffie. Maar nu vroegen ze me om wat extra post te lopen… Zitten jullie goed ? 2039 stuks en nog 314 stuks van meer dan 1 kg (lees Wehkamp gidsen)…………………. Kortom, we gaan weer lopen ! Zouden vanmiddag gebracht worden maar heb ze hellaas nog niet gezien. Z|ou dus morgen worden denk ik. Heb nu wel tot volgende week om ze te lopen, maar voorlopig dus weer rustig met de logjes !!

Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje. Yannick heeft het naar zijn zin op school, Kaylinn zit de hele dag in de box, bed of op de grond. Liggen doet ze alleen nog maar als ze slaapt.Vanmiddag naar de tandarts geweest, helaas twee gaatjes.Ach ja, dat hoort er zo bij zullen we maar zeggen ! Marco is nu op de verjaardag van Silvia en ik ben ff gauw mail aan het checken. Loop zo nog snel jullie logjes langs en ga dan nog ff strijken. Kortom, vermaak me nog wel !

5 reacties op “Ikea eruit, post erin…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

