Nog 409…

Gepubliceerd 17 september 2007 door Sannie

…. van de 1100. Er zit dus schot in ! De stapel gidsen hier in huis wordt steeds kleiner. Vanavond en morgenavond nog en dan hoop ik het eigenlijk weg te hebben. Wordt alleen wel lopen in de regen helaas… Maar ja, regenhoes over de Bugaboo en gaan . De Bugaboo doet nu dienst als Ikea-gidsen-kar. Ja je moet wat, zelf hou je er echt niet meer dan een tiental vast, je krijgt anders geen brievenbus meer open ! Dus met de auto naar de straat rijden, gidsen stickeren, in de wagen en met de eerste partij gaan lopen. En zo ga je door tot de straat weer klaar is en je de volgende straat mag belopen. Kortom, heb mijn metertjes wel gehad na dinsdag ! Ben benieuwd hoeveel post ik dan woensdag weer krijg, moet dan een eitje zijn vergeleken bij deze aantallen….

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ik loop dus nog even door, groetjes weer !

6 reacties op “Nog 409…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

