Ik kan het zelf !!!

Gepubliceerd 11 september 2007 door Sannie

Ja, ik heb het eindelijk door. Ik kwam al een heel eind maar gisteren lukte het ineens ! Ik doe nu niets anders meer, zie ineens de wereld op een hele andere manier. En een lol dat ik heb nu het lukt ! Zelfs vanochtend in bed met mijn slaapzak aan. Wat ik kan ? Moet je maar even kijken…….

Goed van mij toch ?? knuffel van Kaylinn !!

6 reacties op “Ik kan het zelf !!!

  • Ohjeeeeeeeeeee nog even en alle tilbare zaken op ooghoogte staan niet meer veilig………heerlijk zo’n dreumes…..lang geleden voor mij maar vergeten doe je t nooit! Echt genieten met de grote G!

    Knuffffffffffffff

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

