ja wat nu te loggen…

Gepubliceerd 9 september 2007 door Sannie

Heb eigenlijk niet zo veel te vertellen. Post is weer weg, huis is schoon, etentje was gisteren gezellig. Net ff een rondje logland gedaan. Ben dus weer bijgelezen. Doe ik normaal dagelijks, was nu dinsdag voor het laatst geweest geloof ik. Zoals ik al bij Tessa schreef : kleine logdip, groot tijdgebrek momenteel. Komt wel weer ! Morgen komen de Ikea gidsen dus kan ik weer aan het werk. ook komt Elvan morgen voor het laatst, ben ik oppasmoeder-af. (nog iemand een duo wagen nodig ???) Dinsdag met Silvia, Kim en zussie naar The Wiz. Zin in !! Zussie blijft slapen dus das ook gezellig. Tot slot nog maar ff een lekker nummertje. Van uit mijn staptijd… vroeger… toen ik nog jong was….. (remember zussie… Mallorca…. Veronica…. 1994 ????)

8 reacties op “ja wat nu te loggen…

  • Ja zussie, alles komt weer terug hier. Hihi, dansen op de bar he(zittend dan, want staand vond ik te eng, hihi) Dat was toch HET jaar met de Marineboys? Goh, wat een lol hebben we toen gehad zeg, wij twee met een hele groep mariniers om ons heen. Die goeie ouwe tijd hahahaha

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

