School is weer begonnen.

Gepubliceerd 4 september 2007 door Sannie

Gisteren was het dan zover. Na 6 weken vakantie mocht ik weer naar school ! Naar een nieuwe klas, de Regenboog met Juf Merle. Ik vond het onderweg naar school een klein beetje eng maar toen papa me had gerustgesteld ging ik lachend de school in. Ik ging me gelijk voorstellen bij de juf en papa mocht zonder problemen weg. In de kring heb ik van alles verteld over mijn vakantie in Disneyland. Ik had mijn handtekeningboekje en plattegrond van het park meegenomen. Toen ik weer uit school kwam was ik heleaal enthousiast. Morgen weer !  Maar vanochtend was dat iets minder. Toen papa weg wou gaan wou ik met hem mee, moest zelfs huilen…. De juf kwam me troosten en papa is toen maar weggegaan. Papa en mama hopen dat het morgen weer goed gaat, we zullen het zien……

10 reacties op “School is weer begonnen.

  • Tja Yannick, het valt ook niet mee hxc3xa8, dat groter worden!! Ook hier zijn er nog wel eens probleempjes met binnenkomen hoor! Maar gelukkig is het dan alweer snel over!

  • Ja dat is ook weer even wennen na de vakantie he! Goed teken toch, jullie mannetje is gewoon graag thuis! Nog even en dan ben je weer helemaal gewend hee Yannick! Want naar school gaan is eigenlijk wel hardstikke leuk! Wat leuk ook dat je zo hebt zitten vertellen over Disney! Heeft de juf vast heel leuk gevonden! Veel plezier weer morgen op school!

    xxx

  • Tja ,helaas komt er naar iedere vakantie weer een dag dat je naar school mag.
    Dat je zo enthousiast hebt vertled over euro-disney zal de juf wel heel erg leuk hebben gevonden.
    Veel plezier weer op school.
    Groetjes Melissa

  • het valt soms ook niet mee,maar dat geeft niets jongen,daar wordt je juist groot en sterk van! je bent pas echt een grote knul als je het durft te laten zien dat je ook gevoel hebt! zet hem op kanjer

  • Geen logjes zus? Nee, ik hoorde net van Marco dat je druk was met post bezorgen! Begon me al zorgen te maken, Sannie die al drie dagen niet logt….. Maar ik spreek je morgen, bij het etentje van de Valkenburgjes!

  • Oeps, het valt ook allemaal niet mee he op school, dat zo na een lange vakantie met veel leuke dingen erin!
    Het komt wel goed Yannick, straks veel vriendjes & Vriendinnetje met wie je ook veel plezier gaat maken net als in je vakantie!

    Wens jullie een fijn weekend!

    Heb en hou het goed, liefs !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

