Disneyland Resort Parijs

Gepubliceerd 4 september 2007 door Sannie

We hebben echt geweldige dagen gehad in Disney !  Het weer was hartsikke lekker, de kids ( en mama) vonden het leuk dus geslaagde vakantie. Yannick heeft zijn ogen uitgekeken. Hij is in alle attracties geweest waar hij in mocht, soms met papa, soms met mij en vaak met zijn vieren. Het was wel vrij druk dus lange wachtrijen. Maar voor Yannick  maakte dat niets uit. Uurtje wachten ? Is toch niet erg, we mogen dan wel in die auto’s rijden ! Hij was ook fanatiek op handtekeningenjacht. Heeft er 22 in zijn boekje staan. Ook Kaylinn heeft zich best vermaakt. Vond vooral de Disney figuren leuk tijdens de foto’s en parade. Kon haar ogen niet van ze afhouden. We zijn echt hele dagen in het park geweest. Kaylinn sliep ’s middags even in de buggy. We waren van plan om heen en weer te rijden naar de blokhut maar dit ging eigenlijk zoveel tijd kosten voor een uurtje of anderhalf slapen dat we dat maar opgegeven hebben. En Kaylinn vond het prima, werd er niet sjaggie van of zo. We hebben ook weer wat gekocht, Yannick knuffel van Dombo en Stampertje en Kaylinn Minnie en Mickey. En ook wat magneten, ik weer twee kerstballen ( ja in augustus) en wat mokken en een leuke Mickey tas. Heb voor jullie een paar foto’s in een slideshow gezet. Had er niet zo veel gemaakt, maar 728……. En dat is dus nadat ik ze uitgezocht had he….. En dan hebben we ook nog vier foto’s gekocht die door Disney zelf zijn gemaakt. Zal daar er ook wat van plaatsen, moet ze nog even inscannen. Kortom, vakantie is voor herhaling vatbaar. Over twee jaar gaan we weer !!

6 reacties op “Disneyland Resort Parijs

  • Wat een onwijs leuke foto’s!!! Kan goed geloven dat je er nog veeeeeeeeeel meer gemaakt hebt! Tis ook allemaal zoooo leuk daar! Tis goed te zien en te lezen dat jullie het heeeeeeeeel erg naar jullie zin hebben gehad! Lekker hoor!!

    Leuk ook zeg, zo’n handtekeningenboekje!!

    xxx

  • Leuke foto’s. Ik ken Disneyland wel en het blijft leuk voor kinderen. Zelf zal ik er niet meer zo snel heen gaan, want we hadden drie dagen, maar na 1 dag hadden we het park wel gezien en zijn we maar gewoon Parijs in gegaan.

  • Wat een leuke foto’s, ik weet zeker als ik die aan Judith laat zien dat ze die met Belle en de prins hxc3xa9lxc3xa9maal geweldig vind, ik vind ze allemaal leuk.
    Je hebt wel ontzettend veel foto’s gemaakt lees ik wel hihi.
    Groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

