1 september 2000

Gepubliceerd 2 september 2007 door Sannie

Al weer 7 jaar ……….

9 reacties op “1 september 2000

  • Gefeliciteerd, dan zijn wij niet zo kort na elkaar getrouwd hihi wat grappig.
    Jammer hxc3xa9 dat de vakantie er weer op zit, veel plezier weer op school hoor Yannick.
    Groetjes Melissa

  • Waar blijft die tijd hihihi, ik heb er straks met Joop ook al weer 24 huwelijksjaren opzitten. Klinkt zo vreselijk lang en ook dat ik zo ‘oud’ ben maar dat is het geen van beiden hoor!
    Fijn dat jullie terug zijn en het zo naar jullie zin hebben gehad. Nu op naar een nieuw jaar vol school en andere activiteiten en straks een Ukkie in de wieg waar jij als Tante dan ook extra van mag genieten zoals Diaan het nu van jouw kids doet! Heerlijk om zo welkom te zijn !

    Heb en hou het goed, pas op jezelf en je gezinnetje en geniet!

    Liefs

  • hai Sannie, bedankt voor je welkomstboodschap.
    tja, ik ga nu op mijn 27e weer terug naar school, wil daarna een paar jaar werken en misschien kinderen. jij trouwde toen je 27 was en ging een gezin stichten. dit zijn blijvende issues in een vrouwenleven. de xc3xa9xc3xa9n kiest dit, de ander dat, sommigen hebben geen keuze en sommigen combineren het gewoon!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

