Het blijft ff stil….

Gepubliceerd 25 augustus 2007 door Sannie

We gaan van onze laatste vakantieweek genieten ……

Vanaf 2 september zal ik weer nieuwe logjes gaan plaatsen. Tot dan !!

6 reacties op “Het blijft ff stil….

  • Geniet nog maar lekker van jullie laatste week want die vliegt voorbij, het weer zit jullie mee dus dat pakken ze al niet meer van jullie af.
    Ik zat eens jullie kalender te bekijken en ik “schrok” ik zag daar Kaylinn 1 jaar staan, jeetje toch wat gaat dat hard.
    Groetjes Melissa
    ps alleen ik ben 29 sept. niet jarig hoor hihi (geintje)

  • IK dacht al “wat is het stil in weblogland, wat zou er toch aan de hand zijn?” kon ik weten dat jij er niet bent? LOL

    Nee hoor meis, geniet er nog maar eventjes van!

    knuffffffffff

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

