Dagje stadte…

Gepubliceerd 22 augustus 2007 door Sannie

Ja, raar woord. Geen idee hoe je het schrijft maar ik ben dus een dagje wezen shoppen. Kids bleven bij papa en ik ben met Silvia en Melissa naar Utrecht gegaan. Voor Kaylinn’s verjaardag op pad geweest en geslaagd. Die kleine gaat verwend worden in oktober !  Ook ff in de Hennes geweest. Fout natuurlijk…. Hele leuke kleding voor de kids gekocht. En Sil kon het ook weer niet laten, bedankt nog daarvoor ! Was al met al een gezellig dagje, doen we vaker dames !

Gisteren hebben we foto’s laten maken door Katinka van Just Click. We hebben de contactsheets per mail binnengekregen, gaan we morgen eens ff goed naar kijken. Wil graag op linnen twee foto’s van de kids laten afdrukken. Zwart/wit van hun gezicht. En geloof dat er wel wat leuks tussenzit ! Als ik de foto’s zelf heb zal ik ze natuurlijk plaatsen.

Verder weinig nieuws. Morgen hier schoonmaken, post bezorgen en boodschappen halen. Vrijdag gaan we nog een dagje naar de dierentuin. ’s Avonds nog een verjaardag van een tante van Marco. Melissa komt hier dan oppassen. Van het weekend doen we het verder rustig aan. Diane en Danny komen zondag nog langs. En dan maandag gaan we weg. DISNEYLAND !!! Het gaat nu echt opschieten…..

6 reacties op “Dagje stadte…

  • gezellig shoppen! Tja, dat is alweer een tijdje gelee voor mij. snik snik, hihi .ben benieuwd hoe de fotos geworden zijn zus!!Ik weet dat katinka mooie fotos maakt, dus dat zal vast wel goed zijn!

  • Heerlijk ja zo’n dagje stadten! Hihi en de Hennes…ja daar slaag je toch altijd he! Haha kan je daar weleens zonder iets buiten komen?! Tis mij nog niet gelukt hoor! Haha!

    Veel plezier morgen in de dierentuin! Hoop dat het weer een beetje mee zit, want hier is het nu al een aardig tijdje aan het regenen! Getsie!

    Gaat inderdaad opschieten! Nog maar heel even en dan schudden jullie Mickey de hand! Leuk zeg!!

    xxx

  • Super hxc3xa8, zo’n vooruitzicht!! Ik hoop voor jullie dat het de komende dagen lekker weer wordt, kunnen jullie volop genieten van de vakantie!!
    En stadten, heerlijk toch, vrouwen onder mekaar, geen mannen of kids die het wel gezien hebben (heeeeeerlijk!!)!!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

