Tandje 3 !!!!

Gepubliceerd 20 augustus 2007 door Sannie

S8005860_1 En ik heb het weer gehad !! Gisteravond had ik nog wat verhoging, heb ook niet al mijn eten opgegeten. Maar vanochtend voel ik me een stuk beter. Geen koorts meer maar wel wat anders : een tandje ! Rechtsboven is nummer drie verschenen. Mama vind het wel heel vervelend voor mij dat ik zo veel last daarvan heb. Yannick had er eigenlijk geen last van, was het elke keer een verassing als er weer een nieuwe tand was. Nou, bij mij dus niet ! We hopen dat de volgende tandjes even op zich laten wachten, kan ik in ieder geval genieten van Disneyland volgende week ! Als ik net zo veel lol heb als hier op deze foto komt het wel goed. kusje van Kaylinn.

8 reacties op “Tandje 3 !!!!

  • Sven had ook altijd koorts van doorkomende tanden en kiezen…Meike daarentegen niet. Hoe is het verder? Wij zijn weer terug in logland! En trouwens nog iets van Elise gehoord of is zij echt van de een op de andere dag weg uit logland??? Groeten Tessa

  • Hey lieverd

    Thanx voor je lieve berichtjes telkens. Ben ff niet meer hier geweest schaammmmm maar beloof beterschap hoor!

    Dat truitje heb ik bij http://www.simplycolors.nl laten maken

    Echt helemaal leuk, moet je maar eens kijken!

    Diane komt gezellig binnenkort, eerst vrijdag maar dan ben jij er niet begreep ik he, dus nu volgende week……lijkt me super!

    Liefs

    Cynthia en Isabel

  • Hallo Sandra,
    Sorry voor de late reactie maar ik vind dat je een stel schatten van kinderen hebt. Jannick is volgens je ouders nog steeds gek op autos en weet de modellen allemaal te onderscheiden. Zodra ik weet wat er voor volgend jaar vrij komt krijgen jullie een berichtje. Groetjes Ida en Gabriel.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

