Het was leuk !!!!

Gepubliceerd 19 augustus 2007 door Sannie

Gisteren gingen we een dagje naar Duitsland. Papa’s collega Dennis woont daar. Samen met Conchita en een heeeeleboel beestjes ! Ik was er al weken druk over. Het was wel een heel eind rijden maar papa had de dvd opgehangen in de auto. Toen ging het al een stuk sneller. Maar met de stops hebben we er toch ruim drie uur over gedaan… De terugweg ging een stuk sneller, toen sliep ik namelijk. Maar het was heel erg leuk, Dennis en Conchita zijn nu echt mijn vrienden. En ze hebben veel dieren, twee paarden, twee pony’s, geiten, kippen, konijnen drie pauwen. En ik heb zelfs geholpen met de kippen en geiten te voeren ! En wat ook zo leuk was, ik heb mijn eigen fruit geplukt ! Ze hadden een pruimenboom en daar kreeg ik een pruim van. Nou die smaakte me wel ! Ik ben een paar keer teruggegaan om een nieuwe te plukken en ’s avonds kreeg ik er ook nog 44 mee naar huis. Bedankt Conchita, ga er zo weer van eten. Het was heel laat toen we naar huis gingen, ik viel al snel in slaap in de auto. Ik hoop dat we snel nog een keer gaan en dan blijven we slapen hoor. Kijk nog maar even naar de foto’s. En Dennis en Conchita bedankt voor de hele leuke dag, knuffel van Yannick.

Cool Slideshows!
2 reacties op “Het was leuk !!!!

  • zo, dat zijn echt veel beestje ja, en zelf pruimen geplukt! Kan me voorstellen dat je wel moe was op de terug weg! En? Wil je nu ook een pony, en kippen enzo, kan best in je huisje in de tuin toch? Of een lief konijntje (volgends mij moet dat wel lukken via Silvia, ergens in oktober, hihihi)

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

