Pijn en jeuk….

Gepubliceerd 17 augustus 2007 door Sannie

Zadelpijn en jeuk op mijn hoofd…… Yep, de beestjes van Yannick zijn niet allemaal naar Zuid-Amerika vertrokken. Hadden er twee het vliegtuig gemist….. Dus weer een hoop was hier bij ons….. Zie verder geen neten en bij Yannick ook vrijwel niets meer dus ik hoop dat we er snel vanaf zijn…… Denk dat de jeuk ook meer in mijn hoofd zit dan erop maar volgens mij krijgen jullie ook allemaal al jeuk bij het lezen van dit logje……

Zadelpijn ook een beetje ja… Had woensdag mijn eerste post binnengekregen. Had een beetje een route bepaald met een kaartje van Vleuterweide en ben gaan rijden. ’s Middags en ’s avonds nog even. Een kleine drie uur bezig geweest, viel me nog mee. Ken de wijk hier nog heel niet dus dat kijken op je kaartje kost wat extra tijd. Maar dus ook al die tijd op de fiets gezeten. Je begrijpt hem al…. Ach ja, over een paar weken weet  ik (en mijn zitvlak) niet beter !! Ook een regenbui gehad, ben dus gelijk gedoopt zeg maar….. Ach ja, ben buiten, heb beweging en verdien er ook nog een beetje mee, wat wil je nog meer ??  Fijn weekend allemaal !

8 reacties op “Pijn en jeuk….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

