Bal-lorig

Gepubliceerd 17 augustus 2007 door Sannie

Gisteren zijn we naar Bal-lorig geweest. En Kaylinn mocht ook mee in de ballenbak ! Ik vond het weer heel gezellig, heb me best vermaakt. Kijk maar op de foto’s ! groetjes van Yannick en een knuf van Kaylinn !</p

3 reacties op “Bal-lorig

  • he zus! Klopt het dat je op dit logje geen fotos ziet maar alleen bubbels?Of doet de photobucket weer vaag? He, ik wilde even zeggen dat ik nog 5 AH zomerzegels heb gevonden. Wie weet komt die laatste kaart daar bij jou dus toch nog vol???

  • Haha zag eerst ook alleen maar belletjes en net toen ik dat wilde gaan schrijven…verschenen de foto;s! Duurde wel even, maar…leuke foto;s weer!!

    Hoeveel zegels moet je nog voor je laatste kaart?

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

