Heb ik weer……

Gepubliceerd 15 augustus 2007 door Sannie

Vanmorgen zijn we eerst bij Omi geweest. Die is namelijk jarig. Daarna naar huis, broodje eten en op nacontrole bij de KNO arts. Alles was goed, hoef niet meer terug te komen. Daarna weer snel naar huis want Diane was vanaf Omi meegekomen om ons te knippen. Papa en mama vroegen of ze eens ff goed naar mijn haar wou kijken. Ze dachten er gisteren iets in te zien. Mama dacht gelijk aan luizen, papa dacht zand. Het waaide hier nogal hard en er is hier nog wel een beetje zand in de buurt met die bouw. Helaas….. Mama had gelijk…. Toen we nu eens goed keken zat ik helemaal vol… Mama denkt dat ze allemaal net uitgekomen waren of zo, gisteren was het niet zo duidelijk. We kunnen nu dus gelijk aan de gang. Ik heb een speciale crxc3xa8me om de beestjes van mijn hoofd weg te jagen. Diane zei dat ze ff op visite waren maar dat ze nu toch weer weg moesten. Ik vroeg waar naar toe. Heel ver weg volgens Diane. Dus ik stuur ze nu maar naar Zuid Amerika had ik bedacht. Mama heeft net mijn bed afgehaald en al mijn knuffels moeten in de was. En we hebben maar ff de buren ingelicht, aangezien ik nog wel eens met Lotte speel.  Kortom :

Ik heb trouwens helemaal geen jeuk op mijn hoofd, gek hxc3xa8, zou wel moeten volgens Diane. groetjes van Yannick !

3 reacties op “Heb ik weer……

  • das balen en een hoop werk! vorig jaar hadden al onze nichtjes het en hebben er ondanks nog veel last van gehad! niet zozeer dat het jeukte,maar meer dat het steeds terug kwam! gelukkig heeft perry er geen last van gehad!
    ik hoop dat je er snel weer vanaf bent en er niet zoveel last van hebt!

    san vergeet niet zijn auto stoel goed uit tezuigen en of te wassen!

    succes, lieve groet

  • Amai, da’s inderdaad een hoop werk! Kan me nog zo goed herinneren als het dan op het kdv ‘uitbrak’, alles in de was inderdaad, ouders inlichten…hoop gedoe geven die kleine beestjes! Zou inderdaad toch wel erg moeten jeuken, maar misschien ben jij gewoon zo’n stoere kerel dat je geen last hebt van die jeuk! In ieder geval hoop ik voor jullie dat die vervelende beestje snel naar zuid-amerika vertrekken,zoals jij dat zo mooi zegt! Succes ermee hoor!

    Dikke knuffel!!

  • Jeetje Yannick, dat is balen!! Maar komen die stomme beestjes juist niet te voorschijn in een schone omgeving? Betekent wel dat jij een schoon jongetje bent, maar ja, daar heb je op dit moment niks aan! Is de vlucht naar Zuid-Amerika al vertrokken?. En Sandra, sterkte met alles schoon te maken en ik hoop dat ze snel weg zijn!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

