15 augustus

Gepubliceerd 14 augustus 2007 door Sannie

15 augustus, Oma jarig ! S8004635 88 jaar geleden werd Wilhelmina Cornelia van Ewijk geboren in 1919. Van harte gefeliciteerd Oma ! We gaan lekker op de kofie en 9 september vieren we het met de familie.Gaan we daar met zijn allen eten. En ook een felicitatie naar mijn ouders, weet dat ze de log bijhouden in Mallorca !

5 reacties op “15 augustus

  • Hoi meiske, ik zag bij zussie al dat jullie oma jarig is en schreef ook daar dat het heerlijk moet zijn nog een oma te hebben, kan daar helaas niet over mee praten. Gefeliciteerd dus en een hele fijne dag gewenst.
    Oh en ik zie dat je de reclame nog boven je weblog hebt staan, wil je die ook onzichtbaar maken, mail mij dan even dan stuur ik je de code en uitleg..

    pas op jezelf en je kids en marco uiteraard!

    knufkusssssssss

  • Van harte gefeliciteerd met je oma!! Dat ze nog maar vele verjaardagen met jullie mag vieren!!

    En wat leuk dat je ouders de weblog volgen vanaf Mallorca! Hihi fijne vakantie daar!!! Leuk!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

