30 +

Gepubliceerd 9 augustus 2007 door Sannie

Vanaf vandaag hoort Karin er dan ook bij ! Zij is namelijk 30 jaar geworden… Van harte gefelciteerd en een fijne dag ! Gaan jullie haar ook even feliciteren op haar log?

7 reacties op “30 +

  • Hebben we al gedaan! Haha!

    Maar…de weblog van je zussie word hier nog steeds niet goed weergegeven…zie de linker en de rechterkolom, overlopend aan de linkse kant…en kan totaal geen logjes vinden…ook niet als ik op het logje in de kolom of een reactie in de kolom klik…snap er niks van!!

    Dus Diane, mocht je dit lezen…ik bezoek je weblog wel hoor!! Maar kan helaas nog steeds niets lezen of reageren! Blijf het proberen hoor!!

    Hihi enne Sannie…sorry dat ik jouw weblogje even hiervoor gebruik hoor! Vind je vast niet heel erg toch?? Thanks!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

