Ge log hopt

Gepubliceerd 5 augustus 2007 door Sannie

Zal wel geen goed woord zijn maar leuk was het wel ! Helaas was niet iedereen er die zich op gegeven had maar dat mocht de pret niet drukken. Heb er weer een tweetal leuk nieuwe logs bij voor in mijn favorieten… Bedankt Melody voor het organiseren. En Vince voor het plaatsen van de chatbox. Ik heb er een hoop lol gehad. Was alleen net het verhaal van die 10 kleine negertjes. Bleef op het eind met Maarten en Diane en Vince over. En toen de eerste twee ook opgaven ging ik nog ff met Vince door. Nee, maak je niet druk. Is zeker geen bederiging voor mijn huwelijk… Ten eerste zat Marco net achter me Formule 1 te kijken en ten tweede bleek Vince pas 13 te zijn. Maar we hebben wel lol gehad. Is een behoorlijk druk iemand, heeft heel wat sites onder zijn beheer. Ga ook eens kijken bij beide heren !

6 reacties op “Ge log hopt

  • hallo,

    bdankt voor je loggie,

    sorry dat het een beetje kaal is maar hebt hem pas “verbouwd”.

    vondt de kleuren saai dus heb ik wat anders gemaakt met tatty.
    dus ben nog druk bezig….

  • Was net bij je zussie op de weblog, maar kon vreemd genoeg de alleen de linkerkolom zien…helemaal geen logjes! Zal wel een storing zijn denk ik. Jammer! Probeer het straks nog wel eens!

    Jammer inderdaad dat niet iedereen er was. Maar goed…met minder mensen kan je het ook heel gezellig hebben zien je wel!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

