Weer goedgekeurd !

Gepubliceerd 3 augustus 2007 door Sannie

Ik mocht vanochtend weer naar het consultatiebureau. Ik weeg nu 9030 gram en ben 71,5 cm. Zit nu keurig bijna op de middellijn. Ze waren verder ook tevreden. Ik eet en drink goed dus ik had niet anders verwacht ! Ik heb mijn snee brood ’s middags sneller op dan mijn grote broer dus dat zit wel goed ! Verder weinig nieuws op het cb, mag nu eind september weer terug. Ben dan 11 maanden en krijg dan weer een prikje. Dat is dus wat minder… Maar ga nu eerst lekker vakantievieren ! knuffel van Kaylinn

2 reacties op “Weer goedgekeurd !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

