Hallo Loghoppers !!!!

Gepubliceerd 3 augustus 2007 door Sannie

Wij willen jullie ff welkom heten op de weblog van onze mama. Kom gerust nog een keer terug, we hebben nu vakantie dus een kleine zomerstop. Dat wil zeggen geen dagelijkse logjes. Helemaal zonder kan onze mama niet dus jullie hoeven Sannieslife niet helemaal te missen de komende 4 weken. Tot logs !!
Yannick en Kaylinn

16 reacties op “Hallo Loghoppers !!!!

  • Leuke foto van je 2 kids!! En wat een bekende stoeltjes…..! Groot gelijk hoor, wat betreft het minder loggen, ik kom er de komende weken ook minder aan toe, maar helemaal niks loggen, nee, dat lukt ook mij niet meer, haha!!
    Fijn zonnig weekend (bbq-en???)
    knuf,
    Karin

  • Hoi,

    Wij zijn weer thuis van de vakantie en heb weer lekker bij kunnen lezen op je web-log.
    Geniet lekker samen van je gezinnetje in de vakantie, wij genieten nog 1 weekje en dan zit het er alweer op.
    Groetjes Melissa

  • Hallo,

    Ik kom even gezellig voorbij hoppen op deze zonnige zondag.
    Het blijft leuk dat hoppen, zo kom je nog eens op een ander log.
    Een hele fijne avond verder, en geniet van het hoppen.

    Lieve groetjes Astrid

  • Hallo,

    tegenwoordig kunnen zelfs honden loghoppen. Ik ben er natuurlijk ook een hele knappe hulphond zelfs dit kan ik. Op dit log probeer ik nieuwe collega’s te werven dat kan door middel van een donatie aan mij. Je mag een banner op jouw log zetten maar je kan ook de banner van het online doneren meenemen. Zegt het voort waar we hier mee bezig zijn.

    Lieve groeten van hulphond Mellis

  • hoi Sannie,

    je merkte terecht op dat er op mijn log een en ander niet gereed was voor de loghop. Helaas, ik baalde er flink van, hier een gekopieerd berichtje:

    Beste loghoppers van vanavond,

    Voor de tweede keer had ik me aangemeld voor een loghop, deze keer bij Melody en wxc3xa9xc3xa9r moest ik het laten afweten dankzij xc3xb3fwel Casema, xc3xb3fwel Medion…

    Gelukkig kan ik inmiddels weer op internet en ga ik eerst langs jullie log hoppen, in mijn eentje… 😦

    liefs, Greetje

  • Hoi lieve loghop-deelnemer.
    Allereerst een hartelijk dank je wel voor het feit dat je aan mijn loghop mee deed vanavond!
    Ik vond het fijn dat je er was en mee deed!

    Ik hoop dat je heel veel plezier bij deze loghop had en wens je ook nog heel veel succes met je log!

    Heb xc3xa9n hou het vooral goed!
    Verzamel alle gxe2x80x99s, de groten en kleinen, voeg ze toe aan je verzameling en laat die verzameling er voor zorgen dat jouw leven ook xc3xa9xc3xa9n grote G van GENIETEN is!

    Vxc3xa9xc3xa9l liefs
    Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

