Geef me de vijf !!

Gepubliceerd 29 juli 2007 door Sannie

Oma heeft al een heeeele tijd geleden gevraagd of papa en mama een handafdruk van mij wilde maken. Nu lag er dus al een tijd wat op de kast en gisteren zijn ze er eindelijk aan begonnen. Kan Oma hem morgen mooi meenemen als ze komt ! Vond het niet leuk voor Oma dat ze zo lang moest wachten dus ik heb papa en mama gepest. Gisteravond kwam ik rond 23.30, huilen. ja, had gewoon honger, kun je wel eens zo hebben. En ik was rond 7.30 vanochtnd wakker en heb toen na mijn voeding een kwartier stil in bed gelegen. En toen papa en mama sliepen ben ik lekker gaan feesten. Die dachten dat ze konden uitslapen nu Yannick weg was. Niet dus !!! Goed van mij hxc3xa8 ….knuffel van Kaylinn !!

2 reacties op “Geef me de vijf !!

  • Nou dat is een mooi afdrukje geworden zeg!! Schitterend! Wij hebben ook eens zo’n blikje gehad, maar bij ons was die klei echt knoerhard! Hihi misschien dat ie dus bij ons nog veel langer gelegen had! Hahaha! Wij hebben het daarom maar met brooddeeg gemaakt!

    Enne…Kaylinn…nu vannacht wel weer lekker slapen he!! Het afdrukje is nu gemaakt…dusse papa en mama niet meer pesten nu hoor! Slaap lekker allemaal!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

