Schommel fan

Gepubliceerd 26 juli 2007 door Sannie

Ik heb gisteren toch iets leuks gedaan. Mama had me in een soort stoeltje. Leuk, zit ik vaker in. Maar toen ineens ging Yannick me duwen en…. ging ik heen en weer. Dat was lachen zeg, bleek een schommel te zijn ! Laat mij hier maar zitten, ik vermaak me prima !!! Mama heeft een filmpje gemaakt, ze heeft allen het toestel gedraaid. Kortom, hang scheef voor je pc en kijk (en luister) mee !

Knuffel van Kaylinn

7 reacties op “Schommel fan

  • Ach wat een heerlijke lachje en wat een geweldig stoere broer! Wat kunnen jullie al leuk samen spelen zeg!! Geweldig he zo’n schommel, veel plezier ermee hoor samen!!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

