Ik heb een huis !!

Gepubliceerd 26 juli 2007 door Sannie

Toen ik vanmorgen uit bed kwam wou ik gelijk de tuin in. Papa en mama hadden namelijk gisteravond mijn huisje in elkaar gezet ! En hij is leuk, ben er helemaal blij mee. Ben er nu al een hele tijd in aan het spelen, ga er steeds in en uit. Deur en raam open en weer dicht, geweldig ! Ik heb ook een veranda net als Pippi Langkous. En aan de zijkant hebben we mijn stoel en tafel gezet, heb ik ook een terras. Het is dat mijn bed er niet in past anders ging ik er zelfs slapen hihihihihi. 

Cool Slideshows!

Tot sinas ! heb ik van de patatman geleerd) Yannick

4 reacties op “Ik heb een huis !!

  • Hee tof zeg!! Da’s nog eens een gezellig huisje!! Met een vogelhuisje er al joh!! Wat leuk!! Helemaal af hoor!! Super!! Heel veel plezier met je nieuwe huis hoor Yannick!!

  • Wat een leuk huis heb jij Yannick (ja Sannie, ik ben er weer!!!), Christian zal zoiets ook super leuk vinden (misschien een ideetje voor zijn 4e verjaardag, als we in ons nieuwe huis dan wonen).

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

