Papa en mama op stap !

Gepubliceerd 25 juli 2007 door Sannie

Het is echt al weet ik veel hoelang geleden dat Marco en ik naar een concert gingen. Nu kreeg ik gisteren post en heb gelijk 2 kaartjes besteld. 4 November gaan we een avondje op stap. Waarnaar toe ?? Kijk hier maar. Heb er nu al zin in…….

6 reacties op “Papa en mama op stap !


  • 4 november ???
    Jammurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Ik zit er 3 november………..en ik ga genieten met hele grote G’s! Dat wens ik jullie uiteraard ook van harte toe!!!

    Knufffffffffffffffffffffffff

  • Hooi, wat leuk dat jullie daar ook naartoe gaan mijn mannetje en Koba gaan maar samen heen maar dat is al begrepen. Een heerlijk iets om naar uitkijken.
    Ik ga heerlijk lezen vandaag


    liefs Astrid

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

