saai…

Gepubliceerd 24 juli 2007 door Sannie

Het weer is behoorlijk saai, je wordt er gewoon moe van. Al die regen en wind, lijkt wel herfst. Had Yannick net aan de telefoon die bij Opa en Oma logeert. Ik snap het niet mama, het is toch zomervakantie ? Dan moet toch de zon schijnen ? Ja jochie, van mij mag het. Het enige voordeel is dat ik nu wat vaker achter de pc zit. Heb Hyves al aardig door, vind steeds meer oud collega’s en klasgenoten terug. Is toch wel hel leuk om te zien wat ze nu doen, of ze al kids hebben enzo. Heb nog niet veel weblog vrienden teruggevonden, doen jullie er niet aan mee ?? Verder weinig nieuws hier, Yannick komt einde van de middag weer naar huis en dan gaan we pannenkoeken bakken. Naar buiten heeft weing zin dus we vermaken ons binnen maar. Heb nog een hoop knutsel spullen dus we gaan morgen maar CreaBea zijn denk ik….. Fijne dag vandaag !!

6 reacties op “saai…

  • tja, typisch zomerweer he! Mar volgende week word het prachtig hoor, nouja, dat hopen we…. Maikel en Kim trouwen, wij hebben vakantie… Tja, dan moet het weer meewerken toch???

  • Saai…noem t maar gewoon zwaar kl^%#), triest en ongelofelijk, ik zou bijna gaan emigreren onderhand haha!

    Ik zag dat we nu ook Hyves vriendjes zijn! LEUK !
    Zal je daar ook nog ff krabbelen binnenkort!

    Tja je hebt dus vroeger ook bij me in de buurt gewoond net als je zus gek he dat we elkaar dan toch niet kennen eigenlijk.

    Op welke school (basis) hebben jullie eigenlijk toen gezeten (oh kan ik vast zien op hyves bedenk ik me nu)
    Nou ja je bent wel iets ouder dan ik natuurlijk (toch?)

    Have a nice night en ik houd je weer op de hoogte he!

    Dacht trouwens vandaag dat t ging rommelen hier, maar toch is het weer weg nu, had menstruatieachtige krampjes heel onderin. Of mss is uk gewoon aan t indalen nu?
    Ik weet t ook allemaal niet, ben ook nog maar een groentje natuurlijk eigenlijk haha!

    Donderdag weet ik mss wel weer iets meer

    Knuf van deze kant

    Cynthia

  • Nou het begint er een beetje op te lijken hee! Vandaag scheen hier (bijna) heel de dag de zon! En zoals ik gehoord heb word het volgende week ook heel mooi! Zou tof zijn, hihi hebben wij toch ook nog een weekje xc3xa9cht zomervakantie!

  • Ha, die wind, praat me er niet van….in je voortentje zitten met een stormachtige wind…heb wel iets leukers meegemaakt! Maar goed, we zijn niet weggewaaid hoor, maar weten nu wel dat we een nieuwe voortent moeten hebben (verslagje van de vakantie volgt binnenkort!).

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

