zucht….

Gepubliceerd 23 juli 2007 door Sannie

Ik versta er ook echt niet alles van maar de beelden zijn geweldig…. Ooit als we tegen het pensioen aanzitten zou ik er nog definitief naar toe willen vertrekken….. Nu dromen we maar even weg…Waar heb ik het over ?  MALLORCA

6 reacties op “zucht….

  • ziet er goed uit zus! Krijg jij ook al zin in een ijsje bij Palm beach
    ??? Ps: mijn echofotos staan op mijn log hoor, voor als je niet kan wachten tot zaterdag!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

