Hyves, mobieltje en andere klusjes…

Gepubliceerd 22 juli 2007 door Sannie

Zijn hier vandaag druk in huis. Is ook niet echt weer om naar buiten te gaan…. Marco is bezig de klussenlijst af te werken. Allemaal van die kleine dingen die altijd blijven liggen, je kent het wel. Ik ben druk met mijn nieuwe mobiel, weer iedereen zijn nummer erin zetten. Alleen jammer dat ik bar weinig bereik heb hier in huis… Lang leve de nieuwbouwwijk ! Ook ben ik druk met mijn Hyves site. Heb al twee oud collega’s gevonden en een oude klasgenoot. Leuk hoor, als het maar niet net zo verslaving wordt als het bloggen. hihihihi Heb nu al 12 vrienden. Gaat hard hxc3xa8 ! Wel handig trouwens, mijn logjes worden ook automatisch op mijn Hyves site geplaatst. Ben trouwens niet echt veel verder gekomen met het opsporen van mijn "aanbidder". Weet nu alleen dat het in Utrecht woont en waarschijnlijk Orange als provider heeft. Kan het wel gaan blokken maar die lol gun ik het figuur eigenlijk niet. Mocht er iemand nog weten hoe ik achter meer gegevens kan komen hoor ik het graag !!Ga nu er weer vandoor, moet nog wat worden opgehangen en een kast in mekaar gezet worden. Fijne regendag nog !!

3 reacties op “Hyves, mobieltje en andere klusjes…

  • Hoi Sannie,

    Ikk had laatst ook al een vervelende reactie op ons log maar ik heb hem verwijderd en nog geprobeerd of ik er achter kon komen wie het was maar dat is dus nog niet ze makkelijk.

    Maarre…..nog bedankt voor je felicitaties op ons log voor mijn verjaardag. Ik ben al sinds gisteren bezig met al de mailtjes die ik in de vakantie gekregen heb en nu zag ik pas deze reactie van jullie.

    Groetjes en succes met de hyves

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

