Elise & Hulp gezocht !!

Gepubliceerd 21 juli 2007 door Sannie

Wie kan me helpen ? Ik heb hier een IP adres van iemand die nu al drie keer lullige reacties heeft geplaatst. Zonder naam natuurlijk… Zou wel eens willen weten wie deze sukkel is maar heb geen idee hoe ik er achter kan komen. IP is 83.119.144.26 Wie kan me helpen deze loser te vinden ????

En daarnaast zijn we Elise ineens kwijt…….. Haar Curiosa weblog is verdwenen. Waar ben je Elise ? Danielle mist je ook al…. Laat ff wat van je horen. Had wel de reactie op je log gezien over je logje  inzake sex en eetgewoontes. Ben heel benieuwd wat er aan de hand is …..

3 reacties op “Elise & Hulp gezocht !!

  • Hoi

    Ik heb even gekeken maar kan niet aan een naam komen voor je.
    Wel een plaats.
    De gene die dit doet komt uit Utrecht.

    Groetjes,

    Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

