Vakantie !!!

Gepubliceerd 20 juli 2007 door Sannie

En het is echt vakantieweer….. We stonden op het schoolplein op het dak van de school om met alle kinderen en ouders af te tellen voor de vakantie en we waren bij nul en ik voel een druppel…en nog xc3xa9xc3xa9n… en nu al twee…. Dat was dus snel naar binnen rennen om afscheid te nemen van de juf. Dag juf Joanne, bedankt voor de leuke maanden. Over zes weken mag ik weer naar school. Dan kom ik in de Regenboog bij juf Merle !!

4 reacties op “Vakantie !!!

  • Wauw!! Wat een feest was dat daar op het dak zeg!! Fijne vakantie hoor…hopen dat de regendruppeltjes nu eens gewoon weg blijven en anders moeten ze ‘snachts maar vallen! Overdag willen we zon, zon en zon!!

  • Woow dat ziet er super uit zeg!!

    Wij zijn vandaag pas teruggekomen van onze vakantie, daarom ook mijn late bedankje op je welkomstreactie.

    Groetjes petra

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

