Ik badminton niet…

Gepubliceerd 20 juli 2007 door Sannie

dus ben ik toch maar eens op Hyves gaan kijken ! (Ken je die reclame, geloof Planet Internet : Mijn man gaat ’s morgens eerst een uurtje bloggen – gadverdamme)

Wel heel leuk om eens te kijken hoeveel vrienden ik kan vinden ! Ben al op zoek naar oud collega’s en zo…

Mocht je ook op Hyves zitten hoor ik het graag. Wil graag een hoop vrienden hebben …….

Eén reactie op “Ik badminton niet…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

