Nieuw baantje

Gepubliceerd 19 juli 2007 door Sannie

Je raad nooit wat ik nu ga doen…… Postbezorgen ! Vond via internet een postbedrijf wat in deze regio werkt en nog bezorgers zocht voor diverse gebieden. Gisteren een medewerker langsgeweest en vanaf 14 augustus ga ik aan de gang. Post wordt hier op woensdag bezorgd en ik heb dan tot zaterdag 21.00 om het rond te brengen. Allemaal in mijn eigen postcode gebied dus ik leer gelijk goed de wijk kennen ! Kan het doen wanneer het me uitkomt en ik ga mijn fiets ook weer eens gebruiken. Ik word nog heel sportief zo, haal Yannick ook al steeds lopend uit school. Mocht je ook nog een bijbaantje zoeken kijk dan eens op de website van Van Straaten Post. Mocht je beginnen geef dan ff aan dat je via mij komt, voor wervingen krijg je een beloning namelijk. hihihihihihihi

6 reacties op “Nieuw baantje

  • je had t me al verteld door de telefoon. wel lache hoor, zussie op haar 34e nog ene krantewijkje. Ok, t zijn geen kranten maar post, ach, geintje moet kunnen toch?

  • Een tante van me is dat een paar jaar geleden ook gaan doen! En…dat bevalt haar nog steeds heel goed…alleen als het weer wat minder word…is het een stuk minder prettig!

    Wel handig in je eigen buurt! Inderdaad de ideale manier om de buurt goed te leren kennen en ook nog eens lekker veel buiten!

    Gefeliciteerd hoor en natuurlijk heel veel plezier!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

