Leuk nieuws !

Gepubliceerd 17 juli 2007 door Sannie

Gisteren kwamen de patatman en patatvrouw eten. Zo noem ik Maikel en Kim altijd. Dit omdat ik net als hun gek ben op patat en wij dat altijd eten als we samen zijn. Nu gaan ze over twee weken trouwen en ik mag er ook de hele dag bij zijn . Dat vond ik al heel leuk. Gisteravond waren ze dus bij ons. Ik dacht gewoon voor de patat maar het bleek dat papa en mama in een faniliecomplot zaten. Zij moesten Maikel en Kim van huis lokken. De rest van de familie ging daar dan de boel versieren. Ik begreep het niet helemaal maar er stonden wel bijna 3200 bekertjes met water op de benedenverdieping toen ze thuiskwamen…….. Maar daar gaat het nu niet om, ik had leuk nieuws ! Maikel zei dat ze een probleem hadden, ze hadden namelijk niemand om de ringen te geven op hun trouwdag. Ja, zei ik, de honden kunnen dat natuurlijk niet ! En je raad het al, nu mag ik het doen. Ik vind het wel heel leuk !!!

7 reacties op “Leuk nieuws !

  • Wat leuk! Sven heeft dat ook eens gedaan, maar was toen nog geen twee, dus daar kan hij zich niets van herinneren. Jij maakt het in ieder geval wat beter mee!!! Hartstikke leuk en trouwens ik vind patatjes ook errug lekker!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

