Opgezegd !!

Gepubliceerd 16 juli 2007 door Sannie

Yep, opgezegd ja… Wat ?  Mijn oppaskindje. Ik heb er lang over lopen twijfelen maar toch van het weekend de knoop doorgehakt. Het viel me toch tegen eigenlijk…En als ik kijk wat ik er eind van de dag aan over hou vind ik dat niet de moeite waard. In ieder geval niet waard om Kaylinn af en toe te moeten laten liggen omdat er een ander huilt of om aandacht vraagt. Ik had het me iets anders voorgesteld. Moet natuurlijk ook Yannick van en naar school brengen en met xc3xa9xc3xa9n op de arm of in de wagen lukt dat nog wel maar met twee wordt dat al wat moelijker. En Kaylinn slaapt weinig, die vind het goed om er om twee uur uitgehaald te worden. Elvan wil dan eigenlijk nog wel een uur of twee slapen maar ja ik laat hem niet thuis liggen. Maar dan is hij om vier uur echt wel moe, en dan moet hij nog zeker een uur op papa wachten…. Werkt dus ook niet zo lekker. Maar het mooiste is nog dat ik het dan eindelijk aan de moeder vertel en dat ze zegt : je bent me net voor, Elvan gaat per 1 november een extra dag naar het kinderdagverblijf, vinden we toch handiger. Zij had dus 1 september willen opzeggen. Maar ja, nu moet ze dus even kijken want ik heb twee maanden opzegtermijn en Elvan is dus 10 september voor het laatst. Komt dan na vandaag  nog maar twee keer omdat eerst zij drie weken vakantie hebben en wij daarna. Ben ik dus weer "werkeloos". Ach ja, wie weet wat ik nog tegenkom…..

6 reacties op “Opgezegd !!

  • Ik heb nog wel een leuk baantje voor je. Even proberen? Met een klein beetje werk heb je weer veel nieuwe (gratis) spulletjes meid. En na 5 avondjes laat ik je weer los hoor, ha ha. Heb je lekker wat extra’s voor de vakantie terwijl je in alle rust naar iets anders uitkijkt….

  • @ Sonja : laat me raden, mag ik weer gaan Tupperen ? willen ze me daar nog wel dan ?? nee, sorry zou wel leuk zijn om met/voor jou te werken maar het hoofdstuk tupperware heb ik echt afgesloten. in ieder geval wat betreft zelf demo’s geven !!

  • Goed je gevoel gevolgd en je hoeft je dus ook niet echt heel schuldig te voelen…Is fijn dat zij ook al Elvan naar het kdv wilde brengen. Zo en nu de laatste week voor de vakantie…hoe heeft Yannick het op school nu? Gaan jullie nog op vakantie? Groetjes Tessa

  • Als je allemaal zo moeilijk moet doen is het een goede beslissing om ermee te stoppen joh, wel fijn dat ze er zelf ook al mee kwam…
    Wat goed van Kaylinn dat ze omdraait en Yannick: knap van je hoor jongen, ik hoop dat je nu met veel plezier naar school gaat, nog een paar dagen en dan heb je grote vakantie.
    Groetjes Melissa

  • het kost ook best veel aandacht en tijd dat oppassen! soms denk ik er ook aan om gewoon lekker te stoppen en alle tijd in mijn eigen kindjes te stoppen,maar het lijkt of ik verslaafd ben,want er afscheid van nemen kan ik na negen jaar nog steeds niet! er komt vast iets anders op je pad wat je wel bevalt en beter kan combineren met het leventje wat je nu hebt!ik ben benieuwd hoe het hier in september gaat met mijn oppaskindjes en de bassisschool dat zal vast nog wel tegen vallen!

  • Groot gelijk hoor, je eigen gezinnetje moet zich er ook prettig bij voelen! Heb hierboven al gelezen dat je ook al weer ander werk hebt gevonden…hoop dat dit beter bevalt straks! Hihi en anders heb je vast zo weer wat anders gevonden!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

