Ja ! Ik kan het !!!

Gepubliceerd 15 juli 2007 door Sannie

Het is gelukt ! Ik kan nu van mijn buik ook weer terug op mijn rug ! Vrijdag had ik het ineens door en nu rol ik steeds rond. Mama had me op een kleed in de kamer gelegd maar daar rol ik nu zo vanaf. Of ik schuif mezelf naar achter. Denk ik dat ik naar het speeltje ga wat voor me ligt is het ineens nog verder weg ! Mama zegt dat ik snel genoeg alle kanten op kan dus ik wachte het maar even af. Gisteren op de verjaardag van Perry mocht ik lekker op een kleedje op het gras liggen, is leuk spul dat gras wou het al opeten….

2 reacties op “Ja ! Ik kan het !!!

  • wat goed meid! nu ga je leren kruipen en das nog veel leuker!!
    gezellig dat je ook op perrys feestje was.ik heb je weinig gezien,maar kom gewoon thee drinken dan zien we elkaar weer!
    veel liefs

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

