Feest !!

Gepubliceerd 15 juli 2007 door Sannie

Gisteren was het feestje van Perry. En dat was leuk joh ! Er was een springkussen, de waterbaan lag er en Perry heeft een heleboel leuke dingen om op te rijden, zelfs een grote skelter ! En er kwam ook nog een clown, en die heette geen Pipo maar Japie gek he ?? Maar het allerleukste vond ik de trampoline !! Ben er heel veel op geweest. Mama vond het wel grappig om te zien hoe veel vrijer ik ben geworden met andere kinderen. Heb ik allemaal op school geleerd ! Vrijdag kwam ik ook met wat nieuws naar buiten. Ik kwam de schooldeur uit en liet mama gelijk zien dat ik mijn schuifknoop nu niet alleen open maar ook dicht kan krijgen. Ik wordt steeds handiger !!

2 reacties op “Feest !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

