Nieuwe school !

Gepubliceerd 12 juli 2007 door Sannie

Vanochtend was het dan eindelijk zover ! We mochten naar de nieuwe school ! Het is een heel mooi groot gebouw. Mama heeft wat foto’s van de school website geplukt zodat jullie ook een idee krijgen. Wij zitten met de lokalen op de bovenste verdieping. Aan de achterkant van het lokaal ligt het speelplein, is eigenlijk op het dak ! Met mooie schilderijen op de ramen. Ik vond het gelijk leuk daar, heb niets eens gehuild toen mama wegging. En dat was de eerste keer dat mama dat meemaakte, had alleen bij papa een paar keer niet gehuild. Het enige wat mama niet handig vind is de trappen. moet ze Kaylinn dragen. Je kan wel via de zijkant omhoog met de wagen maar als je eenmaal in de school gaat ( door de roze deuren) moet je nog twee trappen. Maar verder is het echt heel mooi !!!

8 reacties op “Nieuwe school !

  • Nou Yannick dat is wel een groot gebouw zeg, goed dat je nu niet gehuild hebt.
    Dat met die trappen is niet makkelijk nee, zeker niet als je met de kinderwagen komt.
    Groetjes Melissa

  • mooie school hoor, na je zomervakantie kom ik een keertje op je school kijken hoor. (voor die tijd red ik het denk ik niet, ik weet niet wanneer ik zelf weer zo’n stuk met de auto kan rijden!

  • Jeetje, dat is een mooie school!! Helaas niet makkelijk inderdaad met een kinderwagen; wordt tijd dat Kaylinn gaat lopen, hihi!! nee hoor Kaylinn, wacht daar nog maar even mee, het gaat al zo hard!

  • Da’s niet echt handig nee, zeker niet terwijl juist veel van de kinderen in die leeftijd nog wel een klein broertje of zusje hebben! En wat zit er dan trouwens beneden als de school boven is? Hihi of is dat nu een hele domme vraag?

    Wel fijn dat het meteen zo goed ging Yannick! Is voor mama ook een stuk prettiger om weg te gaan. Hopen dat het zo blijft he en dat je het heeeeeeeeel erg naar je zin gaat hebben op die grote nieuwe school!

    xxx Danielle

  • Hoi kanjer
    Ik kom je even (dit keer een plakberichtje,
    anders kom ik niet aan al mijn puntvriendjes toe vandaag)
    een heel fijn/ mooi/ warm/ mooi/ geweldig weekend toewensen!

    Hoe het hier allemaal vergaat dat weten we nog niet natuurlijk, we leven maar bij de dag en zien het allemaal wel.

    Ik houd je op de hoogte in ieder geval

    Dikke kus

    Cynthia en Uk

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

