Leuke sites !

Gepubliceerd 12 juli 2007 door Sannie

Kwam weer wat leuke dingen tegen tijdens mijn dagelijkse rondje. Zoals de site  Praatjesmakers. Ik kwam daar via Marktplaats. Was op zoek naar kortingen voor de dierentuin wwar we in de vakanti naar toe willen. Als je lid wordt kun je diverse kortingsbonnen uitprinten. Leuk voor de vakantie !!! Op de site van Di Mario vond ik dit. Kun je een mosaic laten maken van een bestaande foto. Heb het met een foto van Kaylinn gedaan, hieronder het resultaat. Je moet wel ff van een afstandje kijken dus rol jof schuif je stoel ff naar achter. Voor de laptoppers onder ons zonder je laptop hihihihi. Imagemosaicc3c3fe3fef729bde876931229ad51 Probeer het zelf eens op de site

5 reacties op “Leuke sites !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

