Box ??? Dacht het niet !!!!

Gepubliceerd 12 juli 2007 door Sannie

Nee vind het echt niet leuk in die box ! Als mama me erin legt ga ik dan wel ff spelen maar dan draai ik om mijn buik en ga ik huilen. Kan nog steeds niet terugdraaien…. Dan draait mama me weer en gaat het soms ff goed maar al snel draai ik weer…… Nu mag ik lekker naast mama zitten terwijl zij zit te loggen. Heb wat papier gevonden op het buro, kan ik leuk mee spelen hoor !!

4 reacties op “Box ??? Dacht het niet !!!!

  • Wil jij niet meer in de box??
    Tja als ik je zo bezig zie met dat papier…, is dat toch eigenlijk wel leuker ja hihi dan dat liggen en niet meer terug kunnen.
    Groetjes Melissa

  • Komt me nog heel bekend voor van Anna, ook zij vond het in de box wel leuk, totdat ze zich op haar bui draaide; dan had ze het ook wel gezien!! En ja, wat is er nu leuker dan gezellig bij je mama te zitten?! Niets toch?

  • Haha ja ik zie het al wel…jij bent gewoon al helemaal in de ban van ‘hoedje van papier’!! Nu de tekst nog leren zingen! Geen wonder dat je niet meer in de box wilt…er zijn zoveel leukere dingen te ontdekken! Hihi!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

