Net als papa….

Gepubliceerd 8 juli 2007 door Sannie

Papa ging buiten de schutting schilderen. En ik wou graag helpen. Maar papa had helaas maar xc3xa9xc3xa9n kwast. Maar gelukkig had mama een goed idee ! Ik ben nu ook aan het verfen alleen niet de schutting. Ben een heel mooi schilderij aan het maken. Het is een verrassing dus ik mag niet zeggen voor wie maar het wordt een kadootje voor mijn patatvriend en vriendin die binnenkort gaan trouwen !!

3 reacties op “Net als papa….

  • Wat zit je toch mooi te schilderen zeg hihi, net zo geconcentreerd als papa.
    Groetjes Melissa
    ps bedankt voor de uitleg van loghoppen, ik wist absoluut niet wat het was.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

